Συνολικές προβολές σελίδας

Σελίδες

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Φλάμπουρο-Πιέρια 2010

Μπήκε το καινούργιο έτος....03-01-2010...Να μήν κάνουμε μια καλή εξόρμηση;;;;Πού;;;;;Φλάμπουρο...μέσα....
Φτάσαμε στην Κάτω-Μηλιά και αφήσαμε τα αυτοκίνητα με τα τρέιλορς...ο καιρός ανοιξιάτικος..Δέν σου θύμιζε τίποτα από αρχές Ιανουαρίου....μέσα στην καρδιά τού χειμώνα....Εμείς ντυθήκαμε καλά γνωρίζοντας τί θα συναντήσουμε.Αρχίζουμε και ανεβαίνουμε περνώντας την Άνω-Μηλιά...το κρύο αρχίζει να θερίζει.....φτάσαμε κάτω από την κορυφή "Χτένι"...1700μ(υψόμετρο)το χιόνι άρχησε να κάνει την παρουσία του αισθητή παντού...ένα σημείο όπου καταλαβαίνεις εάν θα συνεχίσεις ή όχι...ευτηχώς είναι παγωμένο....πολύ παγωμένο...με αποτέλεσμα οι μηχανές να μην βυθίζονται ,αλλά να παραμένουν στην επιφάνεια...πολύ καλό σημάδι για την παραταίρω πορεία μας....200 μέτρα πιό πάνω συναντάμα ένα Niva με το πλήρωμά του να παλεύει....."Καλημέρα...όλα καλά;;;;Ολα καλά...."Συνεχίζουμε πιό πάνω...το χιόνι πότε να καλύπτει τον δρόμο πότε να τον αφήνει ελεύθερο....Μετά από ένα χιλιόμετρο τα πράγματα άλλαξαν δραματικά...το χιόνι μόνιμα στον δρόμο πότε από την μία πλευρά του δρόμου και πότε από την άλλη στιβαγμένο (ανεμοσούρια), με βάθος από 50-150 εκ. να σου δίνει μια καλή κλίση και μιά προοπτική-υπενθύμιση ότι εάν ντελαπάρεις την έχασες την μηχανή για εκαντοντάδες μέτρα....Προσεκτικά και με ασφάλεια πάντα προσπεράσαμε τα επικίνδυνα σημεία για να φτάσουμε ακόμη πιό πάνω....Η όραση μας άρχησε να επηρεάζεται από την φοβερή ακτινοβολία του χιονιού...βάλαμε άλλοι γυαλιά ηλίου ,άλλοι απλώς κατέβασαν το φυμέ τζάμι του κράνους....Συνεχίζουμε ακάθεκτοι...Η ομίχλη έχει καλύψει τα πάντα...τα δέντρα αραίωσαν...Η κλίση λόγω του χιονιού μεγάλωσε...ο δρόμος χάθηκε...όλα λευκά μέσα σε ένα κάτασπρο πέπλο χιονιού...Πιό πάνω από την διασταύρωση πρός το καταφύγιο και πρός την κορυφή Φλάμπουρο τα πράγματα έγιναν πολύ χειρότερα....Ο δυνατός άνεμος να παγώνει τα πάντα....πού να κάνεις στάση να βγάλεις φωτογραφία ή βίντεο....!!!!!Πάνω στις μηχανές να αρχήζει το παγωμένο χιόνι να κάθεται.....όλα πάγωσαν.....συνεχίζουμε για την κορυφή....κάποια στιγμή καταλάβαμε ότι όλα ήταν μάταια από την στιγμή που δεν βλέπαμε τίποτα....επιστρέψαμε στον κόμβο για καταφύγιο και πήραμε τον δρόμο πρός τα εκεί...να ζεσταθούμε και να βάλουμε κάτι στο στόμα μας.....να πάρει ο οργανισμός λίγες θερμίδες...έτσι και έγινε.....το καταφύγιο όπως πάντα κλειστό αλλά αφήνουν μιά πόρτα να μπείτε στον προθάλαμο να πάρετε μια ανάσα..........Από τα τζάμια δεν φαινόταν τίποτα...το χιόνι κόλλησε πάνω τους.....άλλωστε δεν θα φαινόταν τίποτα.....τί κρίμα..όταν ήρθαμε παλιότερα Άνοιξη ,τα πράγματα ήταν διαφορετικά...η θέα σε μάγευε.....αλλά τώρα τα πράγματα τελείως διαφορετικά....πιό ακραία...πιό κοντά στον σκληρό χειμώνα....πιό κοντά στην επιβίωση χαχαχαχα!!!!!!!Όλα τέλεια.......ήρθε η στιγμή της επιστροφής...Βρίκαμε το Niva μπαταρισμένο μέσα στα χιόνια..ασχημο κόλλημα...Τρία γουρούνια με τούς εργάτες έκαναν την δουλιά..συνεχίσαμε στον δρόμο που θα μας οδηγήσει κάτω στο Χτένι και από εκεί στο καταφύγιο της Άνω-Μηλιάς......στη ζεστασιά-στον πολιτισμό-στον κόσμο...να γιορτάσουμε ένα ακόμη επιχειρημά μας..κάποιες στιγμές.... κάποιες καινούργιες εικόνες...νέες εμπειρίες στον ίδιο επισκέψιμο μαγευτικό τόπο....που μόνο ο επίμμονος λάτρης της φύσης και της περιπέτειας μπορεί να ζήσει ....να αισθανθεί............Γιατί κακά τα ψέμματα...............................................Η φύση ,(παραδίδεται ολοκληρωτικά σε αυτούς που προσπαθούν με επίμονες προσπάθειες να την δούν από όλες τις πλευρές)..........και σε βάζει μέσα στην παραμυθένια αγκαλιά της..............για πάντα................